De mult timp astept ca viata mea sa se shimbe

tumblr_mg3123wsa11rjach9o1_500_thumb

De mult timp astept ca viata mea sa se schimbe.. dar cum pu*a mea sa se schimbe daca eu nu fac nimic pentru a o schimba!?”Iti voi fi mereu aproape!”… si uite ca tot singur trec peste toate! …. da aceleasi cuvinte care nu inseamna nimic si nic nu vor insemna vreodata ! Cu toti avem visuri ,dar cand se vor implini ? Si eu am un  vis pe care il astept de mult ..dar  nimeni nu ma incurajeaza  , nu e nimeni alaturi de mine ,nici cei care imi spun prietena ,  nici parintii ….Urasc oamenii falsi, care nu vad dincolo de aparente, oamenii plictisitori cu care nu ai ce sa vorbesti, sa glumesti…, oamenii lingusitori, care iti sunt prieteni doar cand au nevoie de ceva. E chiar atat de greu sa fim diferiti? Se pare ca da! …trebuie ca noi sa ne construim zidul nostru cu alte cuvinte VIATA ..traiul; nimeni nu ne va ajuta ..poate doar ambitia  😉  

Cand sunt cumsecade  cu oameni care nu ma suporta , nu inseamna  ca sunt o persoana cu 2 fete ,inseamna ca am  cei 7 ani de casa ! Cei buni te ataca, iar cei rai te calca in picioare ! In cine  panaa mea poti avea incredere acum ! 

Cu alte cuvinte ! Daca nu  vei da din aripi ,nu vei stii niciodata  cat de departe poti  zbura!

71692_404834592934723_996137348_n_thumb

2 comentarii

  1. Weddye & Crissw · Ianuarie 4, 2013

    Nici prietenul de langa tine nu il mai poti numi ” prieten” pentru ca in curand el te va injunghia pe la spate si te va alina cu „scuze” pe care nu trebuie sa dai nici 2 lei 😉

  2. Lala · Februarie 4, 2013

    Adevar graiesti.
    Ma regasesc in cuvintele tale!

Lasă un răspuns

