Stay strong …

Sunt o fire puternică. Nu arăt că mă doare. Trec cu vederea peste multe chestii, care pentru alţii ar părea inadmisibile. Iert prea uşor persoanele care îmi greşesc, dar de uitat, niciodată nu voi uita ceea ce mi-au făcut. Sufăr, deşi am zâmbetul pe buze. Plâng, deşi nu am lacrimi pe obraji. Nu uit, deşi spun că am iertat.

Imagine

Un comentariu

  1. Mishuk · Ianuarie 30, 2014

    iertare… exista doar cand lasi totul in urma… si mergi mai departe alaturi de cei ce ti-au gresit.
    daca nu poti face asta… nu ierti, doar aduni si la un moment dat vei exploda , poate chiar pe o persoana fara de vina.

Lasă un răspuns

