Deep

Îmi doresc atât de mult să te trezeşti într-o dimineață confuz, să te uiți agitat prin jur, să deschizi telefonul şi să cauți în lista de contacte numele meu, iar apoi să-l priveşti gânditor. Să te întrebi dacă e bine să mă suni, chiar dacă a trecut atâta timp de când nu ai mai făcut-o. Îmi doresc ca dintr-o dată, să te lovească un dor puternic. Îți vei dori să vezi ce mai fac, dacă mi s-a schimbat vocea, dacă m-am schimbat eu, dacă mai sunt la fel de inocentă şi timidă, dar îți va fii prea teamă să apeşi pe ‘ALPELARE’ , şi eu oricum nu ți-aş fii răspuns .

1012281_597241727029661_729383543_n

Lasă un răspuns

